Monday, October 10, 2016

Kg Forex Indicators

KG Strikke af Hi, ek is net 'n newbie in hierdie forex wêrelde en as jy 'n newbie te Ek weet wat jy voel oor hierdie forexs spel. Siek aandeel twee stelsel wat jy kan gebruik om jou handel te begin: 1. KG Strikke Stelsel OK. Dit is hoe jy dit kan gebruik: a. Laai lêer KGTrappingModeV2.1a. mq4 en kopieer dit na jou expertindicators gids in jou Meta Trader. b. Begin jou Meta Trader, oop paar wat jy wil om handel te dryf. c. Gaan die laaste kers op jou grafiek (Tydraamwerk H1 is beter), opgemerk het. d. Klik of hardloop KGTrappingModeV2 aanwyser, stel die Begintyd insette. e. Nou sal jy koop Stop het en verkoop Stop inskrywing punt op jou grafiek. f. Maak albei orde, en wanneer een van jou koop / verkoop Stop hits maar die ander OP kanselleer. Daar is twee maniere wat ek gebruik om die Begintyd stel. Eerstens, ek gebruik Market Oop tyd en wyl die insette natuurlik ek het na die tyd wedstryd omskep met my makelaar (Meta Trader) tyd. Byvoorbeeld, Tokyo Open is rondom 07:00 op my plek en my makelaar Meta Trader tyd is om 03:00, so ek stel die Begintyd insette met waarde 3. Die tweede manier, im net handel wanneer ek my Meta Trader oopmaak, kan sê toe ek my Meta Trader oop die laaste kers tyd op H1 is 13:00, so ek het waarde 13 as Begintyd insette. Hoop, hierdie eenvoudige vang stelsel sal jou handel maklik maak. As jy dit wil hê, kan jy deel dit aan die mense wat forex lief. En ek weet dit nie 'n Holly Graal, maar jy kan 'n backtest doen en bereken die P / L (wins / verlies). So as jy dink dat sy winsgewende gebruik dit net as dit nie winsgewend net verwyder dit of gooi dit in die see. (Honestly, ek weer gebruik nooit hierdie stelsel) 2. KG seegolf System Dit is 'n eenvoudige handel stelsel wat jy kan gebruik om die prys beweging analiseer en jou te help om 'n besluit te neem wanneer jy toegang en uitgang van die mark. a. Aflaai KG seegolf System V.1.rar b. pak die lêer, kopieer die hele EX4 lêers na jou expertindicators gids en kopieer tpl lêer na jou templates gids. c. Begin jou Meta Trader en klik templates as chooce KG seegolf System. d. Buummm. al is ingestel op jou grafiek. So, hoe ons dit gebruik Eerstens, dink net die prys beweging as 'n see golf. Sea Wave. Ja. see golf in die see dis wat ek bedoel. As jy mooi kyk hoe hulle beweeg, sal jy sien dat daar 'n baie klein golf beweeg op en af ​​in die groot golf. Big golf ek bedoel 'n see golf wat ons sien wanneer ons in die see of die see. Base op dat ek probeer om die prys beweging in die mark te benader as 'n see golf. OK, Wave Groot is die grootste golf en golf Klein / mikro / sneller is 'n reeks van klein golf in die grootste golf (Blou Up Trend Red Down tendens). Onthou net om lae te koop en te verkoop hoog. maar die vrae is hoe ons weet en toe sy gebeur Geen liggaam weet. Nou, as ons dit doen benader die prys beweging as 'n see golf in die see. Ons kan dit doen Koop Lae verkoop hoë, verkoop op die hoogtepunt van golf en koop by die vallei van golf. Ja. ja. maar hoe OK, kyk na die majeur, mineur, Mikro sneller golf. Jy kan sien daar is twee bar kleure, blou rooi. Wanneer die bar is verandering van rooi na blou, sy middel die golf begin om te beweeg. Nou, probeer om hierdie klein golwe verstaan ​​sal die breedste golf rigting beweeg en volg, en die groot golf rigting gevorm en begin deur die klein golwe. sodat basis op hierdie ons sal seegolf System gebruik vir verhandeling. (Word vervolg) Laai KG seegolf Stelsel V1.1 filter Voeg in Sea Wave. net kyk na die eerste en tweede waardes aan die linkerkant Wave Histogram. As die waarde 90 beteken die hoogtepunt van die see golf bereik sal word en indien die waarde www. forex-TSD / forum / handel-stelsels / 7297-kg-wild-af / page23comment201312 Laai KG GGH Signal. met waarskuwing kanggun: Hi, ek is net 'n newbie in hierdie forex wêrelde en as jy 'n newbie te Ek weet wat jy voel oor hierdie forexs spel. Dit is net 'n eenvoudige aanwyser wat jou sal help om jou handel te begin. Gebruik dit en jy sal sien hoe maklik is dit. OK. Dit is die reëls: 1. Aflaai KGTrappingModeV2 aanwyser en kopieer dit na jou expertindicators gids in jou Meta Trader. 2. Begin jou Meta Trader, oop paar wat jy wil om handel te dryf. 3. Gaan die laaste kers op jou grafiek (Tydraamwerk H1 is beter), opgemerk het. 4. Klik of hardloop KGTrappingModeV2 aanwyser, stel die Begintyd insette. 5. Nou, sal jy koop Stop het en verkoop Stop inskrywing punt tipe op jou grafiek. Daar is twee maniere wat ek gebruik om die Begintyd stel. Eerstens, ek gebruik Market Oop tyd en wyl die insette natuurlik ek het na die tyd wedstryd omskep met my makelaar (Meta Trader) tyd. Byvoorbeeld, Tokyo Open is rondom 07:00 op my plek en my makelaar Meta Trader tyd is om 03:00, so ek stel die Begintyd insette met waarde 3. Die tweede manier, im net handel wanneer ek my Meta Trader oopmaak, kan Saya toe ek my Meta Trader oop die laaste kers tyd op H1 is 13:00, so ek het waarde 13 as Begintyd insette. Hoop hierdie eenvoudige aanwyser sal jou handel maklik maak. As jy dit wil hê, kan jy deel dit aan die mense wat forex lief. En ek weet dit nie 'n Holly Graal, maar jy kan 'n backtest doen en bereken die P / L (wins / verlies). So as jy dink dat sy winsgewende gebruik net dit indien nie prifitable net verwyder dit of gooi dit in die see KG af Die val V2 gebruik Open prys as SL KG af Die val V2.1 Sell Bestel gebruik Bestel Bestel TP1 as SL en koop Bestel gebruik Sell Bestel TP1 as SL Dankie vir jou Indi. U het gesê dat jy newbie in fx. maar ek dont dink dit sou kon u deel jou mql lêers Michel: Wat is die punt nou, meer en meer, om net die EX4 deel. As jy regtig iets wil deel, stuur, deel die hele ding, die idee, die manier waarop dit in werking gestel en so aan sodat almal in staat is om ten volle te verstaan ​​dit en uiteindelik verbeter dit vir homself, jouself of almal. Otherwize n EX4 is om veel statiese, reeds gesterf en net goed om te gaan na die asblik bin. Jou geskenk lyk net soos enige klein ego trip. Kyk na die geskiedenis, selfs nie een nie, nul, sou aanwysers 'n lang lewe en gewildheid het as die logika was bly nuuts nie, want sy makliker vir die menslike verstand om te verstaan ​​as om vertroue te hê. In my lewe het ek nog nooit getel wat ek gegee het, en so ek het nooit te tel wat ek ontvang. Ek wens jou my rykdom. Nou, as jy van plan is om jou Indiese, sy jou reg te verkoop, maar dan, asseblief, beweeg na die kommersiële afdeling. Cheers. maar hy reeds die bron code. Hope iemand gelaai hier kan maak hierdie volkome saam met ons af te laai Meta Trader 5 Kopiereg 2000-2016, MQL5 Ltd. How om handel te dryf met KGSupportandResistance. mq4 Hierdie multi-tydperk aanwyser trek outomaties ondersteuning en weerstand vlakke vir: - Daily (D1) in rooi, - 4 uur (H4) in blou, - 1 uur (H1) in groen, - en 15 min (M15) tydraamwerke in geel. Op die 15 minute USDCAD grafiek bo die Daily weerstand is pragtig gehou, selfs al is ons 'n klein piek deur die vlak (ongeveer 6,5 pitte). Wel praat oor SampR meer ons algemene onderwerpe, maar moet jy hier daarop dat ondersteuning en weerstand is nie die presiese prysvlakke, maar eerder gebiede van 10-20 of meer pitte, waar die aksie plaasvind. Daarom is die piek deur die rooi D1 lyn beteken nie dat die D1 Weerstand is afgebreek by daardie punt nie, maar eerder die teenoorgestelde - die D1 weerstand goed gehou op die proef gestel. Instellings vir KGSupportandResistance. mq4 te verwyder / verberg enige van die SR lyne, verander die kleur van die lyne om jou grafiek agtergrond te pas, soos aangedui op die kiekie hieronder: meer as 16.000 Handelaars gelees Hierdie boek wat kom met 'n betaal slegs vir Winsgewende maand Beleid Dankie vir die besoek van my forex aanwyser en strategie webwerf Ek is so bly saam met jou te deel 'n deel van my reis en alles I8217ve geleer dusver oor die valuta handel. 'N bietjie oor my. Hi, I8217m Kelvin en ek is die persoon agter al die forex artikels beskikbaar in my blog Ek is tans 'n voltydse valuta handelaar 'n bestendige inkomste elke maand by die huis. Hoewel dinge in plek is op die oomblik, het dit nie begin wat glad af. Trouens, het ek gesukkel met handel vir ses tot nege maande en ek het my rekening heeltemal twee keer gesterf het in 'n ry. (Dit was verskriklik) Gelukkig is ek 'n baie hardkoppige persoon wat altyd wil bereik wat ek beplan. Ek het besluit om in die tyd en moeite om die tou te leer en dit wat ek geleer het in die praktyk om te sit. Uiteindelik het ek begin om konsekwent inkomste uit handel te maak en uiteindelik genoeg om my aan my dagtaak ophou as 'n proses ingenieur in 'n multinasionale maatskappy en word die skrywer vir 7 Wiskunde Assessering Boeke. Sodra jy inteken op my nuusbrief, sal ek aan jou stuur 'n plat MACD Trading Ingenieurswese video sowel as 'n Trading handleiding wat geskryf is deur my en dit sal jou wys presies hoe ek dit regkry om konsekwent wins in die handel te maak elke maand. Daar is 'n baie forex kursusse en forex sein dienste in die mark wat geskep word deur bemarkers amp nie werklik Handelaars. Daarom om my studente meer versekering gee in my loopbaan en diens. My natuurlik kom met 'n 130 terugbetaling beleid waar studente kan vra vir 'n 130 terugbetaling indien hulle uitvind dat ek 'n vals wen ambagte op my maandelikse prestasieverslag. As my prestasieverslag is 'n ware, dan het ek vaal sien waarom my studente nie geld maak uit die strategieë wat ek leer. Daarbenewens is ek ook die aanbied van 'n Forex Trade Copier Diens vir studente van my loopbaan. Dit is om te help om hul rekening te groei terwyl hulle leer hoe om handel te dryf van my af. Vir hierdie diens, dit kom met 'n betaal slegs vir Winsgewende Maand beleid wat jy nêrens anders aanlyn cant vind. Wat dit beteken is dat jy net sal gehef word 'n fooi, indien die diens laat jou winste aan die einde van die maand. Behalwe my natuurlik en my diens, is my blog gepak met video's en poste wat ek oor die jare geskryf het om te help my lesers 'n beter handelaar. Diegene inligting in my blog soms is selfs beter as wat jy kry van 'n forex kursus wat jy purchased. KG seegolf System KG seegolf System is 'n forex stelsel wat ontwerp is om handel te dryf in die forex mark. Dit forex stelsel kan gebruik word deur die handelaars wat lief is om baie lang termyn ambagte speel. Dit forex stelsel is nie geskik vir die scalpers. Die stelsel is ontwerp met behulp van baie gevorderde algoritmes. Hoewel die proses van die bou van die stelsel was nogal ingewikkeld, die stelsel is regtig maklik om te gebruik en toe te pas in lewende handel rekeninge om die regte geld te maak. Dit forex stelsel trek outomaties die golwe op die grafiek en ons doel is om die golf op sy begin en uitgang ry aan die einde van die golf. Die tydsraamwerk moet 5 minute of hoër wees. Daar is Bollinger bands in die hoof grafiek en ander aanwysers sowel maar ons hoef nie te fokus op al die aanwysers. Slegs die KG ondersteuning en weerstand aanduiding van die belangrikste grafiek gebruik sal word. Ons sal sterk klem plaas op die aanwysers wat vertoon word in die aanwyser vensters. Wanneer die KG seegolf System korrek op jou verhandelingsplatform gelaai, moet jou grafiek lyk: KG ondersteuning en weerstand is 'n tegniese instrument wat jy kan sien op die grafiek. Die horisontale stippellyn rooi lyn is KG ondersteuning en weerstand. Jy moet koop in die ondersteuning vlak en verkoop in die weerstand vlak. KG Wave sneller is 'n custom made tegniese aanwyser wat bestaan ​​uit histogram wat wissel in positiewe en negatiewe terrein. Daar is verskeie weergawes van KG Wave sneller aanwyser op jou grafiek. Daar is vier weergawes, en hulle is: Hierdie aanwyser is baie sensitief vir die onlangse prysbewegings. KG Wave Mirco reageer stadiger as die KG Wave sneller KG Wave Klein reageer stadiger as die KG Wave Mircro KG golf Groot Reageer stadiger as die KG waai Klein Koop Voorwaardes Gebruik KG seegolf System. KG ondersteuning en weerstand moet verskyn onder die prys grafiek. KG Wave sneller aanwyser moet blou bars vorm. Plaas jou lang posisie sodra bogenoemde voorwaardes voldoen word. Plaas jou stop verlies net onder die onlangse swaai laag. Neem jou wins wanneer die KG Wave Groot aanwyser vorm rooi bars na die vorming van blou bars. Verkoop Voorwaardes Gebruik KG seegolf System. KG ondersteuning en weerstand moet verskyn bo die prys grafiek. KG Wave sneller aanwyser moet rooi bars vorm. Plaas jou kort posisie sodra bogenoemde voorwaardes voldoen word. Plaas jou stop verlies net bokant die onlangse swaai hoog. Neem jou wins wanneer die KG Wave Groot aanwyser vorm blou bars na die vorming van rooi bars. Gratis Forex KG seegolf SystemKG seegolf Forex skraping strategie KG seegolf Forex skraping strategie Dit scalping strategie kan ingewikkeld lyk, maar dit is eintlik maklik om te handel geleenthede te identifiseer. Dit kan werk op 'n 5 minute of hoër tydraamwerk en toegepas kan word om enige geldeenheid pare. Maar hoe laer die verspreiding, sal die veiliger die handel wees. Reëls vir die koop Entry: Alle golwe moet blou wees. Kers moet oop bokant die boonste koevert 62. Reëls vir verkoop Entry: Alle golwe moet rooi wees. Kers moet onder die laer koevert 62. uitgangsposisie oop: As jy in 'n lang posisie, stop verlies moet plaasvind wees 3 pitte onder laer koevert. 3 pitte as jy in kort posisie. Verwys na teiken punt aanwyser vir teiken wins. Forex Strategies Installasie instruksies KG seegolf Forex skraping strategie is 'n kombinasie van Meta Trader 4 (MT4) aanwyser (s) en sjabloon. Die essensie van hierdie forex strategie is om die opgehoopte geskiedenis data en handel seine te omskep. KG seegolf Forex skraping strategie maak voorsiening vir 'n geleentheid om verskeie eienaardighede en patrone in die prys dinamika wat nie met die blote oog is op te spoor. Op grond van hierdie inligting, kan handelaars verdere prysbewegings aanvaar en daarvolgens aan te pas hierdie strategie. Forex Meta Trader 4 Trading Platform: Gratis 30 tot begin handel Onmiddellik nie voorschot vir outomaties op jou rekening geen verskuilde Terme Hoe om te installeer KG seegolf Forex skraping strategie Aflaai KG seegolf Forex skraping Strategy. zip Kopieer mq4 en EX4 lêers na jou Meta Trader Gids / kundiges / aanwysers / Kopieer tpl lêer (Sjabloon) om jou Meta Trader Gids / templates / Begin of herlaai jou Meta Trader program te kies Chart en Tydraamwerk waar jy wil hê dat jou forex strategie te toets Regskliek op jou handel term en hang op 8220Template8221 skuif na regs te kies KG seegolf Forex skraping strategie wat jy sal sien KG seegolf Forex skraping strategie is beskikbaar op jou Chart Klik hier onder om af te laai: Ander Forex Strategies scalper Wave Forex skraping strategie Sekar Forex skraping strategie Goldminer Forex skraping strategie ECHF, EURGBP en USDJPY Forex skraping strategie Schaff Forex skraping strategie scalper Forex skraping strategie Stogastiese, Bollinger, LWMA Forex skraping strategie EMO Predictive Forex skraping strategie ForexMT4Indicators is 'n samestelling van gratis aflaai van forex strategieë, stelsels, MT4 aanwysers, tegniese ontleding en fundamentele analise in forex. Ons kan ook stelsels vind vir scalping soos tendense, terugskrywings, prys aksies. Handel oor 'n laer tydraamwerk soos 1 minuut tot lang termyn handel word ook hier meegedeel. Ons het ten doel om 'n plek waar elke forex handelaars gratis hulpbronne kan kry oor die handel wees. Recent Posts Die Argief gewilde onderwerpe 2016 ForexMT4Indicators. Alle regte voorbehou. Onthul: Hoe kan jy Hack 'n gewilde Forex aanwyser en druk elke laaste Pip uit die mark nou jou besonderhede is streng beskerm, veilige en nooit verkoop of gedeel. Ons haat spam soveel as wat jy doen. Meer inligting, kyk oor ons privaatheidsbeleid.


No comments:

Post a Comment